Strona główna » Najczęstsze pytania

Najczęstsze pytania

Prezentujemy tu najczęstsze wątpliwości, które mają nasi klienci, zanim powierzą nam swoje sprawy.

1. Ile kosztuje porada prawna?

Porada kosztuje 200 zł.

Dajemy gwarancję jakości i zadowolenia z udzielonej porady. W przypadku zlecenia całej sprawy, nie pobieramy opłaty za poradę.

Na naszej stronie możesz zarezerwować wizytę w naszej kancelarii: zobacz.

Dzięki szybkim płatnościom możesz też zamówić poradę prawną na odległość (na telefon, e-mail lub Skype).

2. Czy mogę się umówić na poradę na telefon lub przez internet?

Tak, znaczna część naszej pomocy prawnej jest świadczona zdalnie: telefonicznie, poprzez Skype lub e-mail.

Możesz też umówić się na spotkanie w naszej kancelarii tutaj: kalendarz.

3. Jak długo trwa spotkanie w kancelarii?

Spotkanie podczas porady prawnej trwa zazwyczaj ok. 40 minut.

4. Ile kosztuje poprowadzenie sprawy?

Niestety sztywne zasady etyki adwokackiej nie pozwalają nam na określenie “z góry” cen naszych usług na stronie internetowej. Trudno też udzielić odpowiedzi na to pytanie, nie znając szczegółów sprawy. Każda sprawa ma inny stopień skomplikowania oraz inne szanse na jej szczęśliwe zakończenie. O cenie oraz szansach na powodzenie dowiadujesz się po rozmowie z nami – dopiero wówczas podejmujesz decyzję, czy chcesz skorzystać z naszych usług.

Gwarantujemy cenę usługi, która będzie adekwatna do naszego zaangażowania, wysiłku i wiedzy.

5. Czy mój prawnik będzie na każdej rozprawie?

Tak, jeśli zleciłeś nam daną sprawę do prowadzenia, to zajmujemy się nią kompleksowo, czyli:

  • reprezentujemy na każdej rozprawie,
  • informujemy o terminie rozprawy,
  • rozmawiamy z Tobą przed rozprawą i odpowiednio przygotowujemy,
  • piszemy pisma.
  • pilnujemy wszystkich terminów i formalności,
  • na bieżąco analizujemy sprawę,
  • gdy jest taka potrzeba prowadzimy rozmowy i negocjacje ze stroną przeciwną.

Dodatkowo dostaniesz od nas dostęp do naszego systemu, w którym będziesz miał podgląd do dokumentów z Twojej sprawy (pism przychodzących i wychodzących) – z każdego miejsca na ziemi, z poziomu komputera lub aplikacji na telefon.

6. Czy będę na bieżąco informowany o tym, co się dzieje w mojej sprawie?

Tak, będziesz na bieżąco informowany o istotnych zmianach w Twojej sprawie. Musisz się jednak uzbroić w cierpliwość, bo postępowania sądowe mogą trwać naprawdę długo.

Dodatkowo dostaniesz od nas dostęp do naszego systemu, w którym będziesz miał podgląd do dokumentów z Twojej sprawy (pism przychodzących i wychodzących) – z każdego miejsca na ziemi, z poziomu komputera lub aplikacji na telefon.

7. Ile kosztuje obsługa prawna?

Pakiety obsługi prawnej przedstawiliśmy tutaj.

8. W jakich językach obcych kancelaria świadczy pomoc prawną?

W języku niemieckim i angielskim.

9. Czy mogę liczyć na pełną dyskrecję?

Jesteśmy związani tajemnicą zawodową; na temat okoliczności, o których dowiedzieliśmy się w związku z udzieloną pomocą prawną, nie możemy nawet zeznawać w sądzie.

10. Czy mogę zlecić sporządzenie pojedynczego pisma?

Tak. Niektóre pisma możesz zlecić nam tutaj: zobacz.

11. Jak długo trwa sporządzenie i wysłanie jednego pisma z kancelarii?

Do dwóch tygodni, ale zazwyczaj 1 tydzień – chyba że jest potrzeba zmieścić się w krótszym terminie.

12. Czy w kancelarii można płacić kartą?

Tak, można.

Bądź na bieżąco

Chcesz na bieżąco otrzymywać artykuły z ciekawostkami prawniczymi? Zostaw swój e-mail:

    Uzyskaj wycenę

    Zostaw swój telefon, skontaktujemy się z Tobą.

    Skontaktuj się