Jak działamy?
Dlaczego my?
🔹 Szczerze i otwarcie mówimy klientom, jakie jest ryzyko w jego sprawie. Co można zrobić, jakie są szanse i co mu się najbardziej opłaca.
🔹 Przekazujemy klientowi informacje ludzkim językiem, tak, żeby wszystko było dla niego jasne.
🔹 Z klientem spotka się prawnik, który specjalizuje się w danych sprawach
🔹 Traktujemy klienta tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani.
🔹 Klient dostaje dostęp do naszego systemu – żeby mógł na bieżąco wiedzieć, co się dzieje w jego sprawie. Z każdego miejsca na ziemi, z każdego komputera, telefonu – klient widzi, jakie pisma w sprawie wychodzą i jakie przychodzą. Jest to nowość na rynku prawniczym.
🔹 Pismo będzie gotowe w ciągu max. 2 tygodni od powierzenia nam sprawy.
🔹 W trakcie sprawy rozmowy z klientem są bezpłatne. Odbieramy wszystkie telefony, odpisujemy na wszystkie maile, chodzimy na wszystkie rozprawy.
🔹 Przygotujemy każdego klienta przed samą rozprawą, powiemy, co trzeba mówić i jak się zachowywać w sądzie.
🔹 Żeby dodatkowo zabezpieczyć interes naszych klientów posiadamy ubezpieczenie OC na 10.000.000 euro.
Rodzaje usług:
porada – sprawa – stała obsługa
1. Porada
Na żywo lub online
- Na żywo: umawiasz spotkanie telefonicznie (736 666 545).
- Online: opłacasz, a my się z Tobą kontaktujemy – tutaj
Podczas porady dowiadujesz się, jakie są szanse i zagrożenia w Twojej sprawie, co należy zrobić i jakie będą koszty.
Spotka się z Tobą prawnik, który specjalizuje się w danym zagadnieniu.
Dajemy gwarancję jakości i zadowolenia z udzielonej porady. Jeśli zostawisz nam sprawę lub pismo – wówczas spotkanie jest bezpłatne.
Jeśli zlecisz nam napisanie pisma, to zostanie ono napisane w max. 14 dni.
W 2022 r. wygraliśmy dla naszych klientów 4,3 mln zł
2. Sprawa
Umawiasz się z nami na spotkanie (telefonicznie 77 453 92 83) opisując krótko czego sprawa dotyczy lub opisujesz problem w mailu (biuro@slmadwokaci.pl).
Na spotkaniu jesteś szczegółowo i uczciwie informowany jak wygląda sprawa, na co można liczyć i jakie są szanse. Jesteś również informowany co do kosztów naszej usługi i zasad rozliczenia. Wówczas podejmujesz decyzję, czy zostawiasz nam sprawę.
Po zleceniu nam sprawy zabieramy się od razu do pracy. Nie może być takiej sytuacji, że Twoja sprawa „zalega” u nas miesiącami zanim trafi do sądu lub innej instytucji.
W trakcie sprawy:
Jesteś na bieżąco informowany o zmianach w twojej sprawie czy pismach, które do nas przychodzą a także o bieżących naszych analizach.
Dostajesz od nas maila z dostępem do naszego systemu, gdzie samodzielnie możesz sprawdzać stan swojej sprawy oraz masz podgląd pism, które otrzymujemy oraz które wysyłamy.
W trakcie prowadzenia sprawy spotykamy się z Klientem wielokrotnie – żeby dobrze przygotować go do rozprawy, o wszystkim poinformować, uspokoić.
3. Stała obsługa
Opisujesz nam jakie masz problemy, ile ich jest, a my wyceniamy miesięczny koszt obsługi i ustalamy z Tobą najlepszy dla Ciebie sposób rozliczeń (stawka godzinowa lub ryczałt) – wówczas podejmujesz decyzję.
Podczas obsługi również dostajesz dostęp do naszego systemu, gdzie na bieżąco masz podgląd do spraw, które prowadzimy i wszystkich dokumentów.
Ponadto pod koniec każdego miesiąca dostajesz od nas raport z wykonanych przez nas czynności oraz ilości przepracowanych godzin.